Nu är det äntligen helg! Sista redovisningen i skolan är klar, så nu är det bara tentaplugga som gäller. Eller bara och bara. På tal om tenta så fick jag veta resultatet från omtentan jag skrev för nån vecka sedan och det var ett glädjande besked kan jag tala om. Det kom egentligen inte som en överraskning, hade pluggat som en tok och kunde "svaren på alla frågor", men det är ju såklart att veta säkert. 
 
Ikväll ska helgen och tentaresultatet firas med surströmming! Fy tusing vad gott det ska bli. Efter det blir det det obligatoriska fredagsmyset. Men det blir det nog en tidig kväll, måste tyvärr upp i ottan och släppa ut hästkrakarna imorgonbitti. Tur att jag är ledig söndag-tisdag så jag får sova nån gång. 
 
 
Våran söta lilla skurk. Står nu motvilligt på trimbordet en stund innan vi drar till mina päron. 

Kommentera

Publiceras ej