Har sovit som en kratta inatt. Somnade för sent och klev upp för tidigt, så jag är som en zombie idag. Började dagen med att släppa ut hästarna och fixa klart i stallet. Sen åkte jag och S och införskaffade lite smått och gott inför utlandsresan, vi åker ju på fredag så ska börja packa idag.
 
I fredags åt vi langos hos Veronica och Emil. Ursäkten var att vi skulle träffas för att boka platser på flyget, men som vanligt när vi bokar var vi en dag för sena så nu sitter vi där vi sitter. En liten stackare får sitta på andra sidan gången, men jag tror vi överlever ändå. 
 
 
Behöver jag säga att det var supersmarrigt? (Näääästan lika gott som mammas ;) )
 
I lördags firade vi Elin som fyllt år. Jag var duktig och körde brummen så vi tog oss dit och hem, vilket gjorde att jag mådde prima igår. Så värt det! 
 
Nu ska jag ta upp tvätten från torkrummet och sätta igång med packningen. Imorgon är det tillbaka till jobbet, sen jobbar jag torsdag och så åker vi på fredag eftermiddag. Det är inte synd om mig, trots att semestern är över. 

Kommentera

Publiceras ej