Tiden går fort när man har roligt! Snart är det jul, påsk och så sommar igen. Så känns det i alla fall. Allt rullar på  som vanligt, jobb och skola, hej och hå. Kärringen mot strömmen har börjat löpa igen efter ett uppehåll över våren och sommaren. Kyligt ska det vara ute tydligen, för att träningen ska bli av. "För jag är inte riktigt som andra jag!"
 
Lagom till höstkylan och halkan som är i antågande har min älskade kuse gjort sig illa. Varm och tjock i ett bakben, och det verkar inte ge med sig utan hårdhandskar. Hoppas bara det inte är för allvarligt. Man ska aldrig tänka tankarna "Vad skönt att jag har så stor del av lönen kvar denna månad!" eller "Vad kul att hästen varit skadefri så länge nu!", det är som att be om trubbel. 
 
 
Min älskade lilla älgmule <3
 

Kommentera

Publiceras ej