Tänkte bryta trenden att bara skriva inlägg här på fredagar, genom att faktiskt uppdatera bloggis en torsdagkväll. Det säger väl egentligen ganska mycket om mitt liv just nu. Jag lever för helgerna och tar mig igenom vardagarna. Nätt och jämt ibland känns det som. 
 
Men idag har jag faktiskt varit ledig. Har knåpat ihop mitt livs första power point-presentation som ska redovisas imorgon. Utöver det har jag lyckats släpa mig upp på hästryggen. Så himla skönt! Gubben var pigg som väntat med med lite stöd fick vi till sist energin på rätt ställe. 
 
Dagens höjdpunkt var ändå bebisgos hos kusin. Det är tur att man har släkt som kläcker ur sig en bebis med jämna mellanrum så det biologiska suget stillas lite. Fast med en sån from gosse blir det kanske mer som en aptitretare. Kan i alla fall lugnt konstatera att ikväll blir det inga barn gjorda. Gubben slumrar i soffan och jag har tejpat upp ögonlocken för att kunna förbereda mig inför morgondagens redovisning. 
 
Så nu blir det sängen. Kanske skräller jag till med ett inlägg imorgon också. ")

Kommentera

Publiceras ej