Nu kommer tentaångesten. All motivation för livet försvann när jag insåg, tillsammans med mina gruppkamrater, att det är hur mycket som helst vi ska kunna. Som vi hade föreläsningar om för flera veckor sedan. Fy fan! Jag vill bara krypa ner i sängen och äta choklad. Humöret är inte på topp alltså.
 
Till saken kan höra att jag inte ätit nåt socker idag. Efter en väldigt sockerstinn period med jul och nyår är det ganska motigt att ta tag i det hälsosamma livet. Var i alla fall ute på en långprommis med Forte idag på över en timme. Hade tänkt rida en sväng också men det blev inte. Jag är verkligen världens sämsta hästägare många dagar. Borde försöka mig på att hitta en ny medryttare så jag i alla fall slipper ha dåligt samvete för att gammelkraken får stå så mycket.
 
Imorgon är det jobb igen, efter en lång och skön ledighet. Det ska faktiskt bli riktigt kul att komma igång igen. Jag gillar ju trots allt vardagen. Längtar tills vardagen blir lite mer stillsam dock, men då kommer jag vara glad över att jag kämpat dessa år utan stora studieskulder. 
 
 

1 kommentarer

Katarina

09 Jan 2013 21:44

Du är så duktig!! :)

Kommentera

Publiceras ej