Lill-vännen har idag ätit två mål och behållt dem. Han ligger nu och vilar i soffan, vilket han alltid gör vid den här tiden. Tidigare idag har han busat och försökt få igång oss att busa med honom, så jag tror att det har lagt sig nu. Hoppas vi alla tre får sova gott inatt och vakna utvilade imorgon. Vi har sovit väldigt dåligt alla tre i tre nätter nu, så jag hoppas att inatt blir en lugn och spyfri natt.
 
Imorgon är det jobb igen men sen är jag ledig från jobbet och börjar nya kurser nästa vecka. Sista tentan på fredag så det blir kurslitteratur som kvällslektyr på jobbet imorgon. Längtar till klockan är två på fredag eller när jag nu skrivit klart tentan, och jag har en helt ledig helg! I och för sig har vi planerat in storstädning av både hem och bilar, plus att jag ska upp i ottan på lördag och släppa ut hästarna. Det ska bli skönt ändå. 
 
Älskade snozer

Kommentera

Publiceras ej