Började dagen med morgonjour i stallet. Tog ett skrittpass på ridbanan med min duktiga häst då det är så varmt nu. Med den björnpälsen krävs inte mycket för att få svetten att lacka, till och med när det är många minus. Nästa år SKA jag bannemej klippa honom. Fick tummen ur för sent i år och dessutom känns det om att pälsen har blivit så mycket tjockare senaste åren. Gammelgubben min. Det är så svårt att förstå att han faktiskt börjar vara en gammelgubbe, för han är ju precis lika pigg och glad som alltid. 
 
Sen tog jag och Fortmonän en springtur. Hoppas innerligt att detta intresse håller i sig, för jag tycker faktiskt det är roligt att springa nu. I never thought I would see the day. 
 
Ska strax snoffsa till mig inför kvällen. Ska gå på after work med Veronica och Lovisa på Bodensia. Känns lite småskurkigt att göra det trots att jag varit jobbledig sen i tisdags. Men kul ska det bli! God mat och dryck och gott sällskap. 
 
 
Jag, Veronica och Lovisa för hundra år sen (2008)

Kommentera

Publiceras ej