Igår var en kanonkväll! Vi startade med att äta hambisar och mumsika pommes på Suzy Q. Allt "hemmagjort" och supersmarrigt. Jag åt ett miniskrov, dvs. bara 200g kött mellan bröden. Tydligen skulle en sjuårig liten tjej ha ätit upp en hel sån, plus alla pommes. Det tror jag när jag ser det!
 
Sedan drog vi vidare till Emil och Veronica där vi drack lite vuxendricka och dansade gangnam-style. Vi åkte hem kring midnatt, trötta som tusan. Vi börjar bli gamla, jag och min karl. Förr i tiden var det efterfest till sen morgon, det kommer nog inte inträffa igen. Lika glad för det är jag!
 
Idag ska jag inte göra många knop tänkte jag, plugga lite, pussa på hästen och äta kebabpizza. Myssöndag alltså!
 
 
Jag och min Gubbstrutt för två år sen, på ett annat kalas hos Wikströms.
 

Kommentera

Publiceras ej