Måndagsmorgon dådå. 
 
Från förra måndagen: 
  1. Träna minst 2 gånger-Njaa.. Det blír inte alltid som man tänkt sig, men 1 gång. 
  2. Rida minst 4 gånger (har ju medryttare som avlastar)-Blev inte riktigt som jag tänkt mig här heller, fanns för mycket måsten för att kunna prioritera hästryggen. 
  3. Inte dricka Cola annat än på helgen-Tjuvstartade på torsdagen, för det var som fredag för mig. Ingen ursäkt, men en förklaring.
  4. Tapetsera köket och skruva upp alla hyllor- Gissa? Jo, köket är tapetserat, men inga hyllor än. Så går det när jag inte planerar med Gubben innan jag lägger till nåt på listan. haha. Men skohyllan i hallen är ihopskruvad och står nu ståtlig. 
Bättre lycka denna vecka.
 

  1. Plugga, i alla fall en liten stund, varje dag. 
  2. Inget socker förrän till helgen
  3. Träna två gånger
 

Kommentera

Publiceras ej