Idag är ingen vanlig dag, idag är veckans bästa dag. Hurra, hurra, hurra!
 
Äntligen helg! Efter en vecka med extraknäck, fältstudie och plugg behöver jag helg. Omladdning med massor av god mat och mys. Ikväll ska vi i vanlig ordning till mina föräldrar och äta och fira pappa som fyllde år igår. Har hört det ryktas om tacos. Inte vanlig tacos, utan allt utom kött och grönsaker hemmagjort. Det är konstigt egentligen, vi köper i stort sett aldrig halvfabrikat eller färdigmat, men när vi äter tacos köper vi alla mixer och såser på påse och burk. Ser verkligen fram emot att testa helt hemmagjort, misstänker att det blir aningen fräshare och smarrigare. 
 
Idag har jag varit på studiebesök på sjukhusets sterilcentral. Sen har jag ätit lunch och sett Hela Sverige Bakar, som jag missade igår. Nu ska hunden få en liten prommis i dimman och sen ska jag åka och göra ärenden och stallet innan klockan slår fredagsmys. 
 
Hoppas ni har en superduperfredag!
 
 
Nu saknas bara snö!

Kommentera

Publiceras ej