Imorgon ska jag återuppstå! Det känns lite så faktiskt. Helgens semester blev inte riktigt som jag tänkt mig. Vi kom till Uppsala på fredagkväll och vi tog lite fredagsmys med tacos (såklart) och så lite öl på det, som man ska när man har semester. På lördag gick vi in till stan för att ragga julklappar och jag fick så jäkla ont i magen, köpte omeprazol för jag tänkte att det var en surmulen mage bara. La mig och vilade när vi kom hem, för vi skulle ut och äta på kvällen, inte för att jag var så sugen direkt men vi hade ju planerat och längat länge. Jag bytte om och gjorde mig iordning, i fall att det skulle lätta. Men det gjorde det inte. 
 
Det slutade med att grabbarna fick ha en killkväll och jag låg "hemma" i sängen och sov och gjorde "det jag skulle" för att förfina det lite. Skoj! Andra magsjukan på fyra veckor alltså. 
 
Igår tog vi det lugnt och kollade film. Ganska sent men man är rätt sugen på att göra nåt annat när man sovit nästan ett dygn redan. Planerad sovmorgon idag, men vi klev upp tidigt med Stefans bror som skulle och jobba. Det känns verkligen idag att det varit en jobbig helg. Jättetrevlig, innan och efter "ni vet vad", men slitsam. Så det blir en tidig kväll ikväll, eller i alla fall en sen morgon imorgon. Skönt att jag är ledig i princip hela veckan.
 
Bäst är såklart att vara hemma hos sina bebisar igen och att det är massor av snö! 

Kommentera

Publiceras ej