Imorgon ska jag skriva omtenta, så idag är det plugg som gäller. Känns helt okej, för jag tror det kommer gå vägen. Borde ha gått vägen förra gången, men jag glömde slå på ordbajs-knappen och tydligen räckte inte mina svar då. Men imorgon ska det tammefanken gå!
 
Annars ska jag köpa en julklapp idag och göra lite småärenden på stan. Kanske ta en ridtur om jag inte frusit ihjäl innan dess. Det är lite kallare idag, men förhoppningsvis tar jag mig ut en sväng, för det ska bli ännu kallare de kommande dagarna. Kändes inte så farligt kallt när jag for från jobbet, men min köldgräns brukar ligga på -15. Inte för att jag är vek, utan för att mina fötter är veka. Det är vad man får för att man gick omkring i gympadojjor oavsett väder och var ute och red i smällkalla vintern, alldeles för länge och med för dåliga skor när man var yngre. Förfryser mina stackars tår på fem minuter ungefär.
 
Det är väl bara att sätta igång då, så det blir nåt gjort av den här dagen.

Kommentera

Publiceras ej