Hade tagit jullov mentalt tror jag, men ha nu kickat igång plugghjärnan igen. Förstår inte varför jag inte pluggar mer, för jag tycker till och med att det är kul när jag väl sätter igång. Bara för att jag "måste" så vill jag inte. 
 
Nu har jag skrivit klart min del på rapporten, eller ja, bara källhänvisningarna kvar. (De är däremot inte ett dugg skoj). Swosh! Sa det bara så blev det två och en halv sida med vårdhygien. Bara så där. Man får dock passa sig, för kurslitteraturen är så intressant att man gärna läser om nåt helt annat man bläddrar förbi. 
 
Vilka lyxproblem! Hoppas att det blir lika kul att jobba sen som att plugga, eller såklart hoppas jag att det blir ännu roligare. 
 
Any who. Sitter här mer ett kurr i magen. Ikväll ska vi äta pizza har jag bestämt. Har sluppit laga mat hela veckan, och tänkte inte börja idag. 

Kommentera

Publiceras ej