Är helt slut i huvudet just nu. Har jobbar från fredag morgon till imorse och idag är dagen innan tenta. Den här tentaperioden har varit ovanligt jobbig. Har inte hittat motivationen alls till att plugga känns det som. Hoppas att nåt har fastnat ändå. Känns som att det bara tar stopp hela tiden. Morgondagens tentor (sex små i en) känns som att jag har hyffsat grepp om, men har inte alls pluggat lika mycket som jag brukar, så vi får se hur det går. Förhoppningsvis klarar jag några av dem i alla fall, så det blir inte en hel tenta att skriva om sen. 
 
Strax ska vi åka till mina päron. Vi bjöd in oss själva på middag och det vankas hemmagjord pizza. Sen ska jag ta in hästarna och sen blir det mer repetition inför morgondagen. Hoppas jag överlever. 
Så här snygga var min häst idag i ett av sina nya täcken

Kommentera

Publiceras ej