Började morgonen med tentaångest som heter duga. Fick till slut lite vettigt gjort innan lunch, så nu känns det okej på den fronten. Grinig över det kalla vädret också! Jag som var så springsugen..
 
Sen hips, vips gick solen upp ordentligt och det blev varmare. Slet upp deppröven ur soffan och snörade på dojjorna och kopplade hunden. Swosh! Nu är det goda humöret tillbaka. Det märktes verkligen på hunden att vi haft två dagars ofrivillig vila. Så jäkla typiskt att det inte ska räcka med att migränen förstör en dag. Dagen efter gör det fortfarande ont i "ärret" när jag reser mig snabbt, skuttar, nyser eller böjer mig ner. 
 
Ett hett tips alltså, till er som liksom jag kan känna er likgiltiga och omotiverade till livet ibland. När allt bara känns jobbigt och tungt fast än det bara är småpotatis. Ta't lungt, ta'n jogg! Svetten rensar ut allt skit, bara duscha av och riva av ett leende efteråt.
 
Trots att jag egentligen gillar vintern så skulle det inte göra nåt om det blev sommar, eller i alla fall vår nu!

Kommentera

Publiceras ej