Idag har vi haft examination hela dagen i skolan. Handsprit, handskar, underliga patienter och mycket annat. Vi snackar typ sex timmar av hög koncentration! Är helt slut i huvudet nu. Tror att det gick rätt bra i alla fall. 
 
En annan sak som gick bra var visst tentan. Fick svar på andra delen och blev tydligen godkänd. Helt oförklarligt med tanke på att jag inte pluggade nånting innan, utan satsade enbart på den första, större delen. Jag stod i kön till att värma lunchen när jag snabbt kollade mailet som fanns på mobilskärmen. När jag såg vad det stod utbrast jag "VA!?!?". Det är väl ungefär min tanke fortfarande. Helt sjukt, men så jäkla skönt! Måste hejda mig innan jag får hybris. Haha.
 
Nu ska jag bara ta det lugnt. Har varit en snabbis till stallet precis, så det är klart. Imorgon är jag ledig och ska julstäda, tvätta och pynta. Ska även hinna med en tur i dagsljuset med min älskade häst också. 
 
 
Hittade en enda glödlampa som passade till våra julstjärnor, så jag monterade upp den i sovrummet.
Älsklingen fick tända den imorse när han åkte på jobbet, så jag fick vakna till till det mysiga skenet.
Det var så mysigt att jag somnade om. 

Kommentera

Publiceras ej