Sådär ja, då var det fredag. Det har varit en bra vecka, med fältstudier och jobb, men nu är jag slut som artist. 
 
Dagen började i stallet, efter att jag slutat jobbet. Tog mig en tur på ridbanan med mitt lurvhjärta. Överskottsenergi! Men det gick bra ändå, riktigt duktig var han. Sen åkte jag hem och motionerade lillhjärtat också innan lunchen. Kände mig som en riktig fitnesstjej med proteinshake och en liten burk tonfisk. Beach 2013? Haha, den var bra! Nä, vi hade bara väldigt lite foder hemma. Hade tänkt bjuda ut min gubbe på lunchdejt, men han hade redan en dejt med en annan kvinna. Sin mamma alltså. 
 
Forte har fått främmande, som ska stanna hela helgen. Viggo är här! Just nu härjas det som bara den. Då och då stannar de upp och bara flåsar en stund, sen kör de igång igen. Man blir trött bara av att se på.
 
Ska ta mig an och räkna lite nu. Spädning hit och koncentration dit. Sen vankas middag i vanlig ordning hos päronen, fredagsmys och tidigt sänggående. 
 
 
Viggo och Forte sommar -11
 
 

Kommentera

Publiceras ej