Idag vaknade jag helt utvilad klockan halv tio. Har jobbat i helgen och därför inte fått någon sovmorgon, så det blev idag istället. Igår kväll gjorde vi hemmagjorda hambisar, eller Stefan gjorde, jag var på treårskalas och kom hem lagom till att de skulle stekas. Mums! Efter det såg vi solsidan, sen tog vi en skön bastu. En riktig mys-söndag. 
 
Nu sitter jag och väntar på tentaresultat, två i våran grupp har fått veta men vi andra två har inte fått restultat än. Kan inte låta bli att tänka på att det kanske innebär att vi inte klarade det? Eller så fick vi VG? Nää, det är nog helt utan inbördes ordning som de för in resultaten. Usch, jag vill veta nu och såklart hoppas jag att jag klarade den. 

1 kommentarer

Ääälice :)

22 Oct 2012 11:24

Det gick nog superbra tror jag! :D Du är ju kung! ;)

Kommentera

Publiceras ej