Hela den här veckan har varit jättebra. Jag vet egentligen inte vad exakt, men jag har haft en så skön känsla i kroppen. Det blev en liten dipp nu idag, men det har gått över nu. 
 
Idag har jag varit på en föreläsning. En totalt onödig sådan eftersom det inte kommer på tentan. Visst, ämnet är ganska intressant, men tid är pengar typ. Tid är i alla fall tid och jag gillar inte slöseri med tid, speciellt inte min egen. Så är det bara!
 
Resten av dagen ska jag ta det lugnt. Hade tänkt ta en ridtur, men jag orkade bara inte. Känner mig så omotiverad med ridningen just nu. Underlaget är hårt och halt, det är mörkt och kallt och ja, jag är lat. Det är väl det värsta och det jag mår dåligt över, att jag är lat. Jag tycker i alla fall att jag är lat, men jag tror egentligen att jag är trött i skallen. Förstår inte varför jag inte bara tar mig i kragen och hoppar upp i sadeln, för då känns ju allt bättre. Det är ren terapi faktiskt. På söndag ska jag då ta en tur på min lurviga, och njuta så det står härliga till i dagsljus.  Lite mer snö innan det skulle vara grädden på moset. 
 
 
Här är han, min lilla stora terapeut<3
 
 
Och min stora lilla <3
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej