Hej min vänner! Blev ett extra jobbpass för mig igår eftermiddag till idag. Där jag jobbade inatt var det väldigt lyhört och grannarna satt uppe länge, länge och pratade. Sista gången jag kollade på klockan var 02.14, antar att jag somnade sen av ren utmattning. Rekordtunna väggar. Så idag är jag ganska trött och loj.
 
Perfekt väder idag för en härlig uteritt och joggingtur men jag orkar bara inte. Ska sitta och göra en hemtenta med tjejerna strax, hoppas hjärnan hänger med. Sen ska jag bannemej bara äta semlor. Och så lite brunabönor och fläsk. Synd att mamma och pappa är borta i ett varmare land, idag får vi äta färdiga bönor på korv, om det finns kvar några. Sen lär vi fisa ikapp i soffan. 
 
Nä, lite lunch i magen skulle nog inte skada! 
 
 
Instagrammad semla från lördagens hembakeri
 
 

Kommentera

Publiceras ej