Då drar jag iväg ett inlägg direkt från sofflocket på min nya, fina surfplatta som jag fick av gubbelubben när jag fyllde 23 bast för en vecka sen. Han vet verkligen hur man ska fjäska in sig hos regeringen. Haha. Den är min nya bästa vän och kommer hjälpa mig mycket med skolan. 
 
Annars känner jag mig hyfsat slutkörd, men jag tänkte bota det med en god natts sömn. Helt sjukt att det nyss var helg! Måste kliva upp i tid ändå imorgon,  ska försöka ordna med lite vaccination inför VFU'n. Åh herre mina getter, det är snart dags. Det blir ett jäkla rännande tre av de fyra veckorna, mellan jobb och praktik. Som tur är har jag så bra kollegor som rycker in och täcker upp för mig när jag är borta. Ser ljuset och semestern  i tunneln däremot, men det kommer nog bara ta en vecka in på den innan jag längtar tillbaks till jobbet och skolan igen.
 
Men nu längtar jag efter kudden. 
Lillfisen med kompisen Driva i skogen igår 
 

Kommentera

Publiceras ej