Det gick sådär med förra veckans lista. Sockerfri var jag hela veckan, med undantag för lördagen. Däremot slank det ner en kanelbulle igår på jobbet. Colan klarade jag mig utan, med undantag för lördagen. Vi åt middag hos mina föräldrar, som min storebror lagat, och de alkoholfria alternativen var cola zero eller vatten, så ja. De andra drack ett jättegott rödvin som jag tipsat om, men eftersom att jag jobbade igår så offrade jag mig och var chaffis. 
 
Tapetseringen sket sig. Inte så konstigt med tanke på vilken jäkla vecka det var. Så skönt att den är över nu. Inte för att denna vecka kommer bli någon dans på rosor direkt, men jag jobbar i alla fall inte, utan bara pluggar. Jag har ett bra schema som säger tio dagar ledigt var tredje vecka. 
 
Denna vecka ska jag:
  1. Träna minst 2 gånger
  2. Rida minst 4 gånger (har ju medryttare som avlastar)
  3. Inte dricka Cola annat än på helgen
  4. Tapetsera köket och skruva upp alla hyllor
 

Kommentera

Publiceras ej