Så var det dags. Känner en stor lust att sätta igång med julstöket, redan nu. Samma visa varje år. Sen när julen väl kommer så är det inte lika kul att baka, pynta och stöka. Då är jag liksom redan mätt och så är det tusen andra grejer som är viktigare, som skola och sånt. Ska försöka hålla ångan uppe, en lite annan taktik, för jag brukar istället försöka tränga undan julkänslorna för att kunna plocka fram dem sen. Dagens I-landsproblem.
 
Fredag idag, mums. Snart ska jag åka till skolan och dissekera hjärta och lunga. Om man ska kunna alla vener och artärer är jag rökt, det går inte att få in typ. Längtar inte till tentan direkt, men vem gör det?
 
 
Jag vill gå hundpromenader i snön!
 
 
Baka peppisar..
 
 
Och såklart ett litet pepparkakshus. Årets hus ska dock inte vara lika flummigt som förra årets.

Kommentera

Publiceras ej