Min andra fredag denna vecka. Hur går det till? Jo, igår skrev jag tenta på förmiddagen och blev alltså ledig. Helt ledig ska jag vara idag, imorgon och på söndag. Sen snurrar det berömda hjulet igång igen, med nya kursstarter.
 
Hur gick tentan då? Tjaa, kändes över förväntan när jag lämnade in den och gick ut ur salen. Känslan av att det kanske ändå gick vägen höll i sig tills vi brummat iväg mot hemstaden. De andra börjar prata om ett ben, som i alla fall inte fanns med på min tenta. För i mitt huvud hade det varit ett annat ben, fast konstigt såg det då ut, inte alls som det brukar men ändå snarlikt. Där rök 5p, om jag inte var så övertygande att till och med läraren med hundra år i branchen tror att det var underarmsbenet, och inte vadbenet. Äh, jävla skit! Nu känns det inte lika bra längre..
 
Nu ska jag åka till stallet och mysa med Brunten. Sen ska jag försöka hitta nåt att klä ut mig till, för ikväll ska vi på middag, allhelgonamiddag, med hela tjocka släkten. 

Kommentera

Publiceras ej