Imorse gick jag av jobbet efter fyrtioåtta timmar. Då begav jag mig raka vägen till kusin och frisör Hanna-Panna för lite naggning på huvudet, känns fresh. Gosade och klämde lite på en härlig bäbis med bäbismjuka lår och bulliga kinder medan bror blev snaggad. Direkt efter det begav jag mig till Piteå för att hälsa på Alice och surra en stund, och sen fikade jag med farmor. Kammade hem två plankor till plankstek och en fin slant pengar, det första i förlovningspresent och den andra i efterskott för min födelsedag.
-
Kvällen har jag spenderat i stallet. Tyckte att Brunte också skulle få känna sig fresh och nyklippt så jag naggade lite i kanterna och badade djuret. Fin, fin blev han!
-
Dags att hoppa i duschen och förbereda sig för nattning, imorgon blir det jobb igen. Men snart är det semester!

Se så blå och fin våran nya kärra är. Den gör bilresorna till en fröjd!
(Bild från instagram, om du vill följa mig så heter jag Tiltat )

Kommentera

Publiceras ej