Hej på er mina vänner! Jag har precis slutat jobbet, och ska nu gå ut med min lilla Skrutt-Hund. Stefan får sova i alla fall en kvart till, för sen ska vi sätta igång med tvätten och äta en mysig frukost. Mmm, är sugen på ägg.

Any who! När vi tvättat klart, eller i alla fall det mesta, ska jag bege mig till mor och far. Vi ska på kalas hos min kusin som fyllde år under veckan. Sen får vi se vad lördagen mer bjuder på, kanske en ridtur? Får se om jag orkar efter dagens flängande och med jobb igår och imorgon. Skulle tro att det blir mys för hela slanten!

Ha en bra lördag, plocka några extra godisar!

1 kommentarer

Katarina

28 Jan 2012 11:45

Svar: Jag har kommit på att jag vill bli lärare :) Har jag ju tänkt på länge så jag söker nog det till hösten hemma i Luleå så får vi se hur det blir :) Värt att pröva iallafall!

Kommentera

Publiceras ej