Idag är en annan dag. Annandag jul! Sitter här i min nya fina Ziperall som jag fick av älskling i julklapp, den ger ultimate mysfeeling!

Julhelgen har flytit på som den bör. Mat i massor och den traditionsenliga utgången igår. Lite slöseri med pengar att betala hundrafemtio kronor för att komma in på enda stället i Boden, förutom Western Farm, och så är det ändå inte speciellt mycket drag. Men vad tusan! Det är bara juldagen en gång per år. Innan vi gick ut hade vi det trevligt hos Veronica och Emil, drack kall glögg och såg på roliga musikvideor på youtube.

Julafton spenderades hos mor och far, tillsammans med femton släktingar och två småttings. Massor med mat och finfina julklappar, och Kalle Anka såklart.
Nu ska jag hoppa ur min sparkdräckt och göra mig lite julfin igen, snart åker vi till farmor och farfar och firar jul med pappas sida, och såklart äter mer julmat. Massor med janssons ska det bli!

God fortsättning alleman!

Kommentera

Publiceras ej